Skuteczna agentka ubezpieczeń jako doradca, mentor i kreatorka trendu zadbania o to co najważniejsze w naszym życiu!

Spotkania z Kobietami biznesu!

Jesteśmy wdzięczne za to, że na naszej drodze biznesowej, ale również i prywatnej stawiane są cudowne, nietuzinkowe, silne Kobiety, które z powodzeniem, zaangażowaniem i dużą charyzmą budują swoje biznesy. Nie zawsze jest to łatwy proces, wymaga na pewno dużo trudu i poświęcenia, jedno jest pewne, dobrze wykorzystana energia i wkład procentują. Tak też jest w przypadku kolejnej Kobiety, która zgodziła się udzielić nam wywiadu, przybliżyć siebie i swoją firmę. Obszar, w którym porusza się nasza Business Woman to świat ubezpieczeń o szerokim ich zakresie. W świecie naszej Bohaterki dużo się bardzo dzieje i nie ma mowy o nudzie.

Chcecie się przekonać, zatem zapraszamy ❗🙂

prowadzenie biznesu_Ideas Factory

Ewelina Kałużna–właścielka Centrum Ubezpieczeń we Wrześni. Zakres jej działania wykracza poza standardowego Agenta Ubezpieczeń. Zdobytym doświadczeniem dzieli się z innymi Agentami, czy też osobami, które dopiero zaczynają. Prowadzi kilka Grup, na których jej aktywność wykracza poza bycie administratorem. Prowadzi szkolenia i zajmuje się mentoringiem biznesowym. Webinary, na które zaprasza specjalistów przekazujących cenne informacje okołobiznesowe stały się bardzo popularne, gromadzi na nich pokaźną Grupę zainteresowanych Słuchaczy. Na czym polega ich fenomen? Głównie na osobowości Eweliny, na jej nastawieniu do Odbiorcy, na empatii, ujmującym uśmiechu, który zawsze jej towarzyszy.

Prywatnie mama dwójki synów, odrobinę szalona i na pewno mega uzdolniona. Nie tylko śpiewa i gra na ukulele, do tego świetnie tańczy. Jeśli będziecie czuć niedosyt informacji o Ewelinie (co jest baaaardzo prawdopodobne), koniecznie odwiedźcie jej profil na Facebooku🙂

Ewelina Kałużna_wywiad_Ideas Factory

 

 

1. Opowiedz o swojej marce – czym się zajmujesz. Do kogo kierujesz swoją ofertę?

Pomagam zrozumieć ubezpieczenia. Od zawsze chciałam, żeby mój Klient wiedział, za co płaci i jak może skorzystać z polisy, którą już posiada.  Najlepiej rozmawia mi się z rodzicami oraz przedsiębiorcami, ponieważ mamy wiele wspólnego i łączą nas podobne wyzwania.
Uważam, że najważniejszym ubezpieczeniem, jakie każdy z nas powinien posiadać to ubezpieczenie na życie i zdrowie, bo nie ma nic cenniejszego.

rodzaje ubezpieczeń_Ideas Factory

2. Jak wyglądały Twoje początki, jeśli chodzi o działania firmy? Kiedy postawiłaś na swoją aktywność w mediach społecznościowych. Od czego rozpoczęłaś i dlaczego?

Od 10 lat prowadzę biuro ubezpieczeń we Wrześni, do promocji wykorzystałam wszystkie możliwe sposoby – ulotki, banery, audycje w radiu, ale nie przyniosło to oczekiwanych efektów. Dziś stwierdzam, że najlepszym narzędziem do sprzedaży ubezpieczeń jest … Facebook. Jednak nie zawsze tak było.

Założyłam Fanpage 5 lat temu, wtedy moja strona nie była atrakcyjna, bo nie wiedziałam co publikować. Dopiero w 2020r gdy przez lockdown, zostałam w domu z dziećmi i nie mogłam aktywnie pozyskiwać Klientów, ukończyłam szkolenie z prowadzenia mediów społecznościowych i wdrożyłam wszystkie wskazówki. Zadziała się magia. Już w pierwszym miesiącu aktywności na Facebooku zaczęłam pozyskiwać nowych klientów, a we wrześniu 2020r pozyskałam ich 30.

Mój podstawowy sposób na sukces to informacja zamiast sprzedaży.

3. Czy wyróżnić się z ofertą ubezpieczeń w dzisiejszej rzeczywistości jest łatwo?

Myślę, że wyróżnia mnie podejście do Klienta.  Rozmawiam, pytam, słucham, odpowiadam i znajduję rozwiązania dopasowane do potrzeb, bo po prostu lubię pomagać. Klienci mówią o mnie, że po ludzku mówię o ubezpieczeniach i że śmiało mogą mnie pytać o wszystko, a ja w prosty sposób odpowiem. Jestem dobrą znajomą od ubezpieczeń.  A propozycje ubezpieczenia zawsze dopasowuję do potrzeb Klienta.

 

ubezpieczenia Ewelina Kałużna_Ideas Factory4. W jaki sposób prowadzisz swoją komunikację w internecie? Co sprawdza się u Ciebie najlepiej?

Mam kilka sposobów na skuteczny marketing w mediach społecznościowych (śmiech) i mogę się z nimi oczywiście podzielić:

  • SYSTEMATYCZNOŚĆ – najlepiej zacząć od małych kroczków, na początku ustal sobie np. jeden dzień w tygodniu, w którym pojawi się post, a potem stopniowo dodaj nowe pomysły oraz kolejne dni publikacji,
  •  różne formy przekazu – wykorzystaj wszystkie formy przekazu, jakie daje Facebook. Każdy Klient jest inny, więc żeby dotrzeć do szerokiego grona Odbiorców wykorzystuj do tego zdjęcia, filmy, grafiki, relacje oraz spotkania live.
  • pokaż siebie – nadaj firmie ludzką twarz i buduj markę osobistą.

Ja okazuję swoją rodzinę, pasje, hobby, by odbiorca miał poczucie, że mnie zna.

  • historie- opowiadam historie swoich klientów, kiedy ubezpieczenie bardzo pomogło. Daje swoim odbiorcą dowód społeczny na to, że mój produkt jest potrzebny. Po takich postach mam najwięcej zapytań o ofertę.
  • edukacja – Pomagam zrozumieć ubezpieczenia. Dodaję merytoryczne posty, w których przekazuję praktyczną wiedzę i odpowiadam na najczęściej zadawane pytania
  • autentyczność -pokazuję, jaka jestem naprawdę, w postach jestem sobą. Piszę prostym i przystępnym językiem. Chcę, by znajomi, którzy to czytają, dalej widzieli tę samą Ewelinę, którą znają i widzą na żywo.

Myślę, że właśnie autentyczność to  klucz do sukcesu.

Podzielamy jak najbardziej Twoją opinię. Klienci chcą przede wszystkim widzieć twarz marki, z którą się stykają. Jesteśmy fankami określania archetypu marki, który sprecyzowany daje nam jasny przekaz, jaki ton ma mieć nasza marka. Na pewno ma być autentyczna!

5. Co było Twoim najważniejszym odkryciem, jeśli chodzi o budowanie marki w sieci?

Największym odkryciem była aplikacja Buissnes Suite dzięki, której mogę planować posty na cały tydzień.

6. W jaki sposób budujesz relacje ze swoją społecznością?

Myślę, że kluczem jest autentyczność oraz pokazywanie siebie w różnym kontekście, bo im więcej łączy mnie z Odbiorcą tym większe prawdopodobieństwo, że stanie się moim Klientem.

7. 5 rad jakie dałabyś osobom zaczynającym z własnym biznesem.

Zadbaj o swoje nastawienie do sprzedaży i produktu – jeśli masz przekonanie, że robisz coś dobrego, to klient też to poczuje.

Poznaj siebie i swoje talenty i wykorzystaj to w prowadzeniu biznesu. Zadbaj o dobre relacje i zbieraj kontakty.
Buduj markę osobistą w mediach społecznościowych i w życiu offline.  Bądź znana z tego co robisz. Rozwijaj siebie i swój biznes, ucz się nowości i rób to co lubisz, to wystarczy….

Ewelina Kałużna_Ideas Factory

Ewelina, bardzo dziękujemy za to, że zechciałaś udzielić nam wywiadu, mamy nadzieję, że Twoja charyzma, którą po prostu zarażasz wszystkich dookoła, będzie inspiracją dla innych Kobiet, tych zdecydowanych i tych mniej. Dla nas na pewno nią jesteś. Z przyjemnością dołączyłyśmy do rzeszy Twoich Fanów na Facebooku 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Ewelin Kałużna – właścicielka Centrum Ubezpieczeń