Dzień dobry,

Jeśli to czytasz to bardzo mi miło, oznacza to nie tylko to, że chcesz mnie poznać ale prawdopodobnie jesteś w grupie świadomych klientów, którzy poszukują profesjonalisty. Oto ja 😉!

Pozwól, że przybliżę Ci moja osobę, tak, żebyś wiedział z kim masz do czynienia 😊 Patrząc na moją metrykę należę do pokolenia X i chociaż wydawać by się mogło, że od pokolenia Y czy Z dzielą mnie lata świetlne, okazuje się, że nic bardziej mylnego. Świetnie dogaduję się z obecnym pokoleniem i udaje mi się nadążać za bieżącymi trendami i wyzwaniami.

Ukończyłam Studia na Wydziale Zarządzania i Marketingu, specjalizacja Zarządzanie firmą i chyba do tego zarządzania zawsze gdzieś podświadomie mnie ciągnęło. Od najmłodszych lat byłam bardzo przedsiębiorcza. Wygrałam projekt „Przepis na Rozwój” dzięki wygranej uzyskałam możliwość ukończenie studiów MBA na Wydziale Zarządzania.

Byłam odpowiedzialna za stworzenie jednego z pierwszych na tamtym etapie sklepów internetowych obuwia – marki BUT-S, pracowałam dla firmy Crystal Fashion – oficjalnego Dystrybutora dodatków kryształowych firmy Swarovski, zarządzałam marketingiem w sklepach firmowych odzieżowej marki Bianca Fashion. Ostatnie moje doświadczenie związane było z firmą produkującą materiały budowlane – marki Torggler. Z mojej inicjatywy powstał program lojalnościowy dla Wykonawców, jak również program lojalnościowy dla Klientów hurtowych. Wprowadzałam nowe produkty na rynek, planując i przeprowadzając kampanie promocyjne. Współpracowałam z product managerami, tworzyłam komunikację dla produktów i marek. Współpracowałam z agencjami reklamowymi i Pr-owymi, drukarniami i agencjami POS.

Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach managerskich, moje marketingowe zamiłowanie i doświadczenie miało okazję skonfrontować się również na stanowiskach sprzedażowych. Zawsze ceniłam pracę z Klientem i tak naprawdę we wspólnym działaniu marketingu i sprzedaży dopatruję się sukcesu. Moją zaletą jest na pewno umiejętność planowania i proaktywne nastawienie do realizowanych projektów.

Budowałam relacje z Klientami, dostarczając im potrzebne materiały informacyjne czy gadżety również w opcji „ na wczoraj”. Z inicjatywy moich Klientów zrodziła się w mojej głowie myśl, żeby stworzyć własną agencję reklamową – wykorzystując te atrybuty, które są moją wizytówką.

Czy jest łatwo, być po drugiej stronie barykady? 😊 Odpowiem przewrotnie, to zależy…., ale jedno jest pewne, na pewno nie żałuję decyzji. Teraz robię to co kocham i nic mnie nie ogranicza😊.

Prywatnie jestem pasjonatką języka niemieckiego i angielskiego, podobno nieźle gotuję, z uwagi na pracę zawodową mojego męża interesuję się homestagingiem.

Czekam na Twój telefon, na pewno stworzymy razem coś wyjątkowego dla Twojej marki!

Do usłyszenia 😊