archetyp marki_Ideas Factory

Jakim archetypem jesteś

Archetyp, to nic innego jak uniwersalne i zarazem unikalne wzorce osobowości. Jego odkrycie pozwoli Ci nadać ton Twojej marce, wyrazić siebie i spowoduje, że zyska ona osobowość.

Ten proces ułatwi Ci rozwiązanie naszego Quizu, który da Ci jasną odpowiedź jakim rodzajem archetypu jesteś. Na jego podstawie będziesz wiedziała i umiała ustalić misję, cele i najważniejsze wartości Twojej marki. Będziesz potrafiła opowiedzieć Twoim Klientom niesamowitą historię i sprawisz, że zechcą stać się społecznością Twojej marki.

Twoje przekonanie o sile Twojego brandu sprawi, że zaczniesz przyciągać do siebie Klientów zainteresowanych Twoja historią i Twoją ofertą.

JAKIM ARCHETYPEM BUSINESS WOMAN
JESTEŚ?

wypełnij quiz >

00:00
0%
Jaki jest przekaz Twojej marki? Co chcesz komunikować światu?
  • a. Motywowanie innych do stabilnej zmiany
  • b. Postrzeganie jako marka premium
  • c. Dawanie innym dodatkowych wartości
  • d. Zaspokajanie potrzeb
  • e. Wspieranie innych i wnoszenie radości w ich życie
  • f. Rozwijanie kreatywności swojej i Klientów
  • g. Innowacje w oferowanej usłudze lub produkcie
  • h. Inspirowanie innych do działania i wychodzenia poza utarte schematy
Kiedy patrzę w lustro, widzę Kobietę:
  • a. silną
  • b. ambitną
  • c. stanowczą
  • d. ciepłą
  • e. empatyczną
  • f. łamiącą schematy
  • g. o silnej intuicji
  • h. chętną do zmian
Co Cię inspiruje w działaniu/budowania biznesu:
  • a. zdobycie prestiżu i osiągnięcie wysokich dochodów
  • b. zmiana stylu życia i inspirowanie innych
  • c. możliwość dzielenie się z innymi tym co mam im do zaoferowania
  • d. uwielbiasz ryzyko więc niepewność motywuje Cię do działania
Które podejście w tworzeniu dochodowego biznesu najlepiej do Ciebie pasuje?
  • a. autentyczność
  • b. chęć ciągłego rozwoju
  • c. umiejętność delegowania zadań i ich egzekwowania
  • d. intuicja
  • e. samoświadomość
  • f. wierność własnym przekonaniom
  • g. chęć stworzenia czegoś zupełnie innego
  • h. samorealizacja
Jakiego rodzaju treści najchętniej byś komunikowała?
  • a. lekkie, zabawne, wnoszące odrobinę radości do naszego życia
  • b. efekty Twojej pracy twórczej
  • c. analizy, wykresy i dowody skuteczności działania produktów czy Twoich usług
  • d. wysoce merytoryczne treści poparte studiami przypadku
  • e. sprawdzone metody rozwiązywania różnych problemów
  • f. treści pokazujące transformację i metamorfozę
  • g. motywacyjne cytaty i treści
  • h. poprawiające jakość naszego życia
  • i. treści kontrowersyjne, których publikowanie wiąże się z dyskusją społeczną
Lubię:
  • a. kiedy moje przekonania mają wpływ na innych ludzi
  • b. mam okazję do samorealizacji
  • c. odkrywać różne metody rozwiązań
  • d. być częścią społeczności i z nią się identyfikować
  • e. przewodzić innym
  • f. być niezależna i dzięki temu spełniona
  • g. podejmować ryzykowne działania
  • h. głosić tezy, które nie zawsze są zgodne z poglądami innych
W życiu kieruję się zasadą:
  • a. wymagania od innych ale przede wszystkim od siebie
  • b. niepowielania cudzych błędów
  • c. korzystania z utartych schematów
  • d. wnoszenia nowego spojrzenia nawet na bardzo proste rzeczy czy usługi
  • e. bycia dobrym, empatyczny człowiekiem
  • f. egzekwowania efektów niezależnie od poniesionych strat
Twoje mocne strony:
  • a. umiejętność przewodzenia innym
  • b. odpowiedzialność
  • c. empatia i chęć pomocy innym
  • d. budowanie trwałych relacji
  • e. umiejętność doceniania małych rzeczy
  • f. kreatywność
  • g. inspirowanie innych
  • h. nonkonformizm
Nie czuję się komfortowo kiedy:
  • a. mam do czynienia z nudą i monotonią
  • b. inni nie słuchają co mam im do przekazania
  • c. nie mogę pomóc innym
  • d. inne osoby nie podzielają mojego entuzjazmu
  • e. ludzie uważają, że moja wizja jest niemożliwa do zrealizowania
  • f. jestem zmuszony na typowe rozwiązania, nie mogę wdrożyć własnych bardzo kreatywnych
  • g. niesprawdzone metody rozwiązań są traktowane jako priorytety działań
  • h. inni nie angażują się w realizację zadań i mnie zawodzą
Dzięki swojej marce chcę, aby inni:
  • 1. czuli się wyjątkowi, jakby od nich zależał los kolejnych pokoleń,
  • 2. byli podekscytowani, jakby spotkało ich coś wyjątkowego.
  • 3. odkryli inspirację
  • 4. byli bogatsi o nową wiedzę i doświadczenia
  • 5. byli szczęśliwi
  • 6. czuli się luksusowo
  • 7. czuli się kreatywnie
  • 8. zmotywowani do działania
  • 9. czuli się, że ktoś o nich dba i są niezwykle ważni

An error occured. Please click "Resubmit" to resubmit the answers.

Loading...

Odśwież stronę [F5] jeśli nie działa zaznaczanie wybranego pola…