
Jakim archetypem jesteś
Archetyp, to nic innego jak uniwersalne i zarazem unikalne wzorce osobowości. Jego odkrycie pozwoli Ci nadać ton Twojej marce, wyrazić siebie i spowoduje, że zyska ona osobowość.
Ten proces ułatwi Ci rozwiązanie naszego Quizu, który da Ci jasną odpowiedź jakim rodzajem archetypu jesteś. Na jego podstawie będziesz wiedziała i umiała ustalić misję, cele i najważniejsze wartości Twojej marki. Będziesz potrafiła opowiedzieć Twoim Klientom niesamowitą historię i sprawisz, że zechcą stać się społecznością Twojej marki.
Twoje przekonanie o sile Twojego brandu sprawi, że zaczniesz przyciągać do siebie Klientów zainteresowanych Twoja historią i Twoją ofertą.
JAKIM ARCHETYPEM BUSINESS WOMAN
JESTEŚ?
wypełnij quiz >
-
a. Motywowanie innych do stabilnej zmiany
-
b. Postrzeganie jako marka premium
-
c. Dawanie innym dodatkowych wartości
-
d. Zaspokajanie potrzeb
-
e. Wspieranie innych i wnoszenie radości w ich życie
-
f. Rozwijanie kreatywności swojej i Klientów
-
g. Innowacje w oferowanej usłudze lub produkcie
-
h. Inspirowanie innych do działania i wychodzenia poza utarte schematy
-
a. silną
-
b. ambitną
-
c. stanowczą
-
d. ciepłą
-
e. empatyczną
-
f. łamiącą schematy
-
g. o silnej intuicji
-
h. chętną do zmian
-
a. zdobycie prestiżu i osiągnięcie wysokich dochodów
-
b. zmiana stylu życia i inspirowanie innych
-
c. możliwość dzielenie się z innymi tym co mam im do zaoferowania
-
d. uwielbiasz ryzyko więc niepewność motywuje Cię do działania
-
a. autentyczność
-
b. chęć ciągłego rozwoju
-
c. umiejętność delegowania zadań i ich egzekwowania
-
d. intuicja
-
e. samoświadomość
-
f. wierność własnym przekonaniom
-
g. chęć stworzenia czegoś zupełnie innego
-
h. samorealizacja
-
a. lekkie, zabawne, wnoszące odrobinę radości do naszego życia
-
b. efekty Twojej pracy twórczej
-
c. analizy, wykresy i dowody skuteczności działania produktów czy Twoich usług
-
d. wysoce merytoryczne treści poparte studiami przypadku
-
e. sprawdzone metody rozwiązywania różnych problemów
-
f. treści pokazujące transformację i metamorfozę
-
g. motywacyjne cytaty i treści
-
h. poprawiające jakość naszego życia
-
i. treści kontrowersyjne, których publikowanie wiąże się z dyskusją społeczną
-
a. kiedy moje przekonania mają wpływ na innych ludzi
-
b. mam okazję do samorealizacji
-
c. odkrywać różne metody rozwiązań
-
d. być częścią społeczności i z nią się identyfikować
-
e. przewodzić innym
-
f. być niezależna i dzięki temu spełniona
-
g. podejmować ryzykowne działania
-
h. głosić tezy, które nie zawsze są zgodne z poglądami innych
-
a. wymagania od innych ale przede wszystkim od siebie
-
b. niepowielania cudzych błędów
-
c. korzystania z utartych schematów
-
d. wnoszenia nowego spojrzenia nawet na bardzo proste rzeczy czy usługi
-
e. bycia dobrym, empatyczny człowiekiem
-
f. egzekwowania efektów niezależnie od poniesionych strat
-
a. umiejętność przewodzenia innym
-
b. odpowiedzialność
-
c. empatia i chęć pomocy innym
-
d. budowanie trwałych relacji
-
e. umiejętność doceniania małych rzeczy
-
f. kreatywność
-
g. inspirowanie innych
-
h. nonkonformizm
-
a. mam do czynienia z nudą i monotonią
-
b. inni nie słuchają co mam im do przekazania
-
c. nie mogę pomóc innym
-
d. inne osoby nie podzielają mojego entuzjazmu
-
e. ludzie uważają, że moja wizja jest niemożliwa do zrealizowania
-
f. jestem zmuszony na typowe rozwiązania, nie mogę wdrożyć własnych bardzo kreatywnych
-
g. niesprawdzone metody rozwiązań są traktowane jako priorytety działań
-
h. inni nie angażują się w realizację zadań i mnie zawodzą
-
1. czuli się wyjątkowi, jakby od nich zależał los kolejnych pokoleń,
-
2. byli podekscytowani, jakby spotkało ich coś wyjątkowego.
-
3. odkryli inspirację
-
4. byli bogatsi o nową wiedzę i doświadczenia
-
5. byli szczęśliwi
-
6. czuli się luksusowo
-
7. czuli się kreatywnie
-
8. zmotywowani do działania
-
9. czuli się, że ktoś o nich dba i są niezwykle ważni
An error occured. Please click "Resubmit" to resubmit the answers.
Odśwież stronę [F5] jeśli nie działa zaznaczanie wybranego pola…