Obsługa Reklam
Kampanie reklamowe niezależnie od tego czy realizujemy je na Facebooku, Instagramie, czy Linkedinie muszą być zaplanowane i dobrze przemyślane, tak aby skutecznie zrealizowały cel jaki przed nimi stoi.
Przystępując do współpracy z Klientem zawsze rozpoczynamy od analizy mediów Klienta – czyli strony www, bądź sklepu, grupy docelowej i sposobu dotarcia do niej, jak również atrakcyjności jego oferty produktów czy usług z punktu widzenia potencjalnego Klienta. Kolejnym krokiem jest przygotowanie kreacji reklamowych i wdrożenie kampanii.
Jak widzisz na powodzenie danej kampanii wpływ ma wiele czynników, ważne jest również stałe monitorowanie i optymalizowanie kampanii reklamowej. Optymalizacji dokonujemy w obrębie kreacji reklamowej jak również stargetowanej grupy docelowej.
Przystępując do współpracy z Klientem dokonujemy:
• audytu dotychczasowych działań,
• omówienia celów i założeń biznesowych jakie chce osiągnąć Klient,
• analizujemy działania konkurencji,
• określamy profil Persony zakupowej,
• dobieramy treść projekty graficzne do sprecyzowanej wcześniej grupy docelowej,
• przygotowujemy strukturę kampanii,
• wdrażamy kampanię,
• monitorujemy i optymalizujemy jej przebieg.
Zawsze uczulamy naszych Klientów na fakt, że aby Klient kupił Twój produkt czy usługę musi mieć kilka punktów styku z Twoją marką. A przede wszystkim konieczne jest, aby Cię:
• poznał,
• polubił,
• zaufał,
• kupił.
Jeśli chcesz wiedzieć jak pracujemy? I co możemy zrobić dla rozwoju Twojego biznesu? Napisz do nas!