Obsługa Reklam

Kampanie reklamowe niezależnie od tego czy realizujemy je na Facebooku, Instagramie, czy Linkedinie muszą być zaplanowane i dobrze przemyślane, tak aby skutecznie zrealizowały cel jaki przed nimi stoi.

Przystępując do współpracy z Klientem zawsze rozpoczynamy od analizy mediów Klienta – czyli strony www, bądź sklepu, grupy docelowej i sposobu dotarcia do niej, jak również atrakcyjności jego oferty produktów czy usług z punktu widzenia potencjalnego Klienta. Kolejnym krokiem jest przygotowanie kreacji reklamowych i wdrożenie kampanii.

Jak widzisz na powodzenie danej kampanii wpływ ma wiele czynników, ważne jest również stałe monitorowanie i optymalizowanie kampanii reklamowej. Optymalizacji dokonujemy w obrębie kreacji reklamowej jak również stargetowanej grupy docelowej.

Przystępując do współpracy z Klientem dokonujemy:

• audytu dotychczasowych działań,

• omówienia celów i założeń biznesowych jakie chce osiągnąć Klient,

• analizujemy działania konkurencji,

• określamy profil Persony zakupowej,

• dobieramy treść  projekty graficzne do sprecyzowanej wcześniej grupy docelowej,

• przygotowujemy strukturę kampanii,

• wdrażamy kampanię,

• monitorujemy i optymalizujemy jej przebieg.

Zawsze uczulamy naszych Klientów na fakt, że aby Klient kupił Twój produkt czy usługę musi mieć kilka punktów styku z Twoją marką. A przede wszystkim konieczne jest, aby Cię:

• poznał,

• polubił,

• zaufał,

• kupił.

Jeśli chcesz wiedzieć jak pracujemy? I co możemy zrobić dla rozwoju Twojego biznesu? Napisz do nas!

Zamów bezpłatną wycenę!
ZAMÓW BEZPŁATNA WYCENĘ