Jak stworzyć skuteczny Buyer Persona
Buyer Persona – Klient idealny czy on w ogóle istnieje❓?
W […]
Zdobycie lojalności klienta to długotrwały proces, w którym niezwykle ważne są takie elementy, jak: jakość, uczciwość, rzetelność i wiarygodność marki. Jednak istnieje wiele sposobów by przyspieszyć ten proces, jednym z nich są programy lojalnościowe, które przyciągają uwagę i zainteresowanie klienta, co w konsekwencji przynosi realizację celów sprzedażowo-marketingowych a ujemne ROI odchodzi do zapomnienia.
Budowę naszych programów lojalnościowych opieramy na różnych technikach, jedną z nich jest tzw. grywalizacja, zaspakajająca ludzkie pragnienie zdobywania coraz wyższych celów i bycia za to nagradzanym. Wdrażamy skuteczne programy lojalnościowe, dopasowane do potrzeb twoich kampanii oraz profilu klienta. Gwarantujemy, że nasze rozwiązania będą wciąż przyciągać uwagę uczestników, wpływać pozytywnie na postawy konsumenckie, a także wykorzystywać możliwości najnowszych technologii.
Budowa zaangażowania Klienta czy pracownika opiera się na nagradzaniu go za działania, które podjął w celu osiągniecia konkretnego, wyznaczonego przez nas celu. Szczególnie istotne w doborze nagród jest dostosowanie ich do profilu Uczestnika programu, tak aby dawały mu one maksimum korzyści i przyczyniały się do jego zaangażowania.
Ilość i rodzaj gratyfikacji w katalogach nagród jakie tworzymy na potrzeby programu jest zawsze skorelowana z wartością, i ilością czynności, które uczestnik musi wykonać aby odebrać nagrodę, grupą docelową i skalą akcji.
Programy lojalnościowe wykorzystujące mechanizmy kart przedpłaconych powodują, że Kontrahent czy pracownik czuje się lepiej zmotywowany do odsprzedaży produktów i usług Twojej firmy.
Stosując karty przedpłacone w programie lojalnościowym możemy również wspierać obrót na produktach na których bardziej nam zależy, stosując odpowiednie promocje.
Z pewnością takie rozwiązanie buduje przywiązanie i lojalność współpracowników i Klientów Twojej firmy.
Podróże to najczęściej wymieniane marzenie na liście marzeń i pragnień każdego człowieka. Wykorzystujemy to narzędzie organizując wyjazd dla Twoich pracowników, Klientów. Przeżyją przygodę życia, a wrażeniami będą dzielić się z całym światem.
Dobrze dobrany i dostosowany program działa długofalowo i ma przełożenie na cele biznesowe Twojej firmy.
Buyer Persona – Klient idealny czy on w ogóle istnieje❓?
W […]
Skuteczne działania PR-owe
Dla wielu osób nadal nie jest jasne czym […]
Każdy chce ją mieć!
Lovebrand to marka, która jest lubiana i […]