Gadżety reklamowe – potężne narzędzie w promocji Twojej marki!

Gadżety reklamowe

Prezent firmowy spełni swoją funkcję, jeśli będzie oryginalny, dobrze dobrany i będzie nawiązywał do Twojej marki.  Ważny jest tutaj element zaskoczenia u Obdarowanej osoby, więc jeśli się dobrze przyłożysz do odrabianej właśnie lekcji. Wzbudzisz u niej pozytywne emocje, a co za tym idzie: dobrze zapamięta ona nie tylko sam upominek, lecz także firmę, od której go dostała. O to przecież w tym wszystkim chodzi….

Firmy, które stawiają na podarowanie Klientom upominku reklamowego są świadome tego, że:

  • gadżet reklamowy służy lepszemu budowaniu relacji z potencjalnym Klientem,
  • dzięki niemu możesz podnieść efektywność prowadzonych działań promocyjnych,
  • przy odpowiednim zaplanowaniu i doborze, możesz mądrze wydawać budżetów reklamowy.

Podczas ich wyboru warto pamiętać, że mają one skutecznie współrealizować strategię firmy i powodować, że osoby Obdarowywane zapamiętają markę na długo, a także dzięki nim wyróżnią się na tle konkurencji.

Jaką funkcję pełnią prezenty dla firm?

W odróżnieniu od tych wręczanych bliskim osobom upominki firmowe mają przede wszystkim cel pragmatyczny. Ich zadaniem jest budowanie pozytywnych skojarzeń z marką, firmą lub produktem oraz – pośrednio –mają wpływać na przyszłe decyzje biznesowe Partnerów czy zakupowe Klientów. Wpływ ten wynika z reguły wzajemności, będącej jedną z podstawowych zasad psychologii społecznej. Według tej reguły osoba obdarowywana będzie się starała odwdzięczyć tej osobie której otrzymała prezent.

Gadżety mają wpływ na:

Zwiększanie świadomości na temat marki

Dzięki efektywnej promocji Klienci dobrze zapamiętują daną markę. Dobrym narzędziem są tutaj właśnie gadżety reklamowe, na których umieszczono widoczne logo, slogan lub inny charakterystyczny znak firmowy. To chyba jedyny rodzaj reklamy, który nie przeszkadza Klientom, a nawet wręcz przeciwnie – dzięki niej Odbiorca zawsze jest świadomy tego, od kogo otrzymał prezent.

Sposób nawiązywania relacji

Gadżety reklamowe można wykorzystać do nawiązania kontaktu albo podtrzymania relacji z Klientem. Przykładem tego pierwszego zastosowania jest rozdawanie prezentów podczas różnych wydarzeń. Wówczas nawet niewielkie akcesorium – jak długopis, smycz czy pendrive – posłuży do nawiązania rozmowy z potencjalnym Odbiorcą. Z kolei gadżet traktowany jako narzędzie do utrzymania relacji może być wręczany z okazji świąt lub wtedy, gdy Klient wykona określoną czynność – na przykład dokona zakupu w sklepie. Taki upominek może zachęcić do tego, aby ponownie skorzystać z oferty danej firmy.

Dobra opinia wśród Klientów

Ważnym aspektem, dla którego warto inwestować w gadżety reklamowe, jest budowanie pozytywnego wizerunku marki. Prezenty dopasowane do potrzeb i oczekiwań Klientów niosą ze sobą jasny przekaz – nadawcy zależy na zadowoleniu i samopoczuciu tych, którzy korzystają z jego produktów lub usług. Takie działanie kształtuje dobrą opinię na temat firmy. Klient jest nie tylko bardziej skory do korzystania z jej oferty, ale także chętnie poleca ją innym. Za pomocą tak prostego narzędzia, jakim jest prezent reklamowy, można skutecznie wznieść reklamę firmy na wyższy poziom.

Jakie są ogólne zasady,jakimi warto się kierować wybierając upominki reklamowe dla Klientów?

  1. musisz zrozumieć Użytkownika – jego potrzeby, preferencje, wartości. Umiejętne zestawienie jego oczekiwań nakieruje Cię na dobór odpowiedniego gadżetu, który będzie funkcjonalny, pomysłowy. Klient z pewnością doceni Twoja kreatywność i zaangażowanie.
  2. nie oszczędzaj na jakości. Dobrze jest tutaj kierować się zasadą doboru gadżetu jaki Ty sam chciałbyś otrzymać. Prawda, nie zadowoliłaby Cię kiepskiej jakości tandeta? Dlatego Twój wybór powinien padać na dobre jakościowo, funkcjonalne gifty reklamowe.
  3. dopasuj prezent do Twojego produktu lub usługi! Bądź kreatywny i nie ograniczaj się. Dzisiejszy dostęp do gadżetów, jak również dostęp do rękodzielników sprawia, że możesz włożyć w wybór właśnie takiego a nie innego gadżetu odrobinę Twojego serca – uwierz Klient to doceni!

Upominki reklamowe to skuteczne narzędzie w ręku marketera niezwykle pomocne w promocji firmy. Odpowiednie przygotowanie i dobór gadżetu gwarantuje sukces – od Ciebie zależy czy uda Ci się go osiągnąć.

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze gadżetu dla Twojej marki – napisz, jakie są Twoje potrzeby i pozwól nam działać.

Efekt Cię zaskoczy!

Zapraszamy po inspiracje!

1. gadżety

2. gadżety

gadżet reklamowy_Ideas Factorygadżet VIP_Ideas Factorygadżet Reklamowy_Ideas Factory