Jak stworzyć skuteczny Buyer Persona
Buyer Persona – Klient idealny czy on w ogóle istnieje❓?
W […]
W Twoje działania wdarł się chaos i masz wrażenie, że stoisz w miejscu? Chcesz wzbić swój biznes na wyższy poziom? Nie jest tutaj istotne jak długo prowadzisz swoją firmę. Być może dopiero zaczynasz i też czujesz, że to wszystko Cię przerasta? Istotny jest komunikat jaki przekazujesz światu, na ile Twoja komunikacja jest spójna i dostosowana do Twoich Odbiorców, bo do nich ma przemawiać Twoja marka i z nią mają się identyfikować.
W dzisiejszej rzeczywistości chyba nikt nie wyobraża sobie prowadzenia żadnego biznesu, bez obecności w mediach społecznościowych. Wizerunek, który tam tworzysz ma realny wpływ na to jak jest postrzegana Twoja marka.
Audyt Twoich mediów społecznościowych pozwoli Ci pozbyć się tego problemu i będzie pierwszym krokiem na Twojej drodze do osiągnięcia sukcesu.
Jeśli szukasz rozwiązania dla siebie, dla Twojego biznesu czy też rozwoju Twojej marki osobistej skorzystaj z naszych konsultacji Business Factory.
W ramach nich przeprowadzimy audyt Twoich mediów społecznościowych, bo jak już wiesz punktem wyjściowym jest to co i jak Twoja marka komunikuje światu. W przeprowadzanym audycie bazujemy na metodzie PESO.
Model PESO, tak jak inne modele mierzenia komunikacji, oparty jest na lejku marketingowym (sprzedażowym). Założenie lejka marketingowego jest proste. Najpierw marketingowiec stara się dotrzeć z komunikatem do jak największej części osób. Jakaś część tych osób zwróci uwagę na komunikat, z czego mniejsza ich część go zapamięta, a kolejna część tych, którzy zapamiętali, podejmie pożądane przez marketingowca działanie. Podstawowe założenie jest zatem takie, że efekty działań komunikacyjnych nie są widoczne wszystkie równocześnie i mają swoją chronologię, wyrażoną za pomocą kolejnych poziomów pomiaru.
W modelu tym będziemy brać pod uwagę pięć poziomów pomiaru:
Przy okazji naszej rozmowy konsultacyjnej określimy Twoje potrzeby, zidentyfikujemy obszary, które wymagają uporządkowania. Chaos, który masz w głowie okiełznamy, ustalając podstawowe kroki działania i nadając im odpowiednie priorytety. Jeśli natomiast widzisz, że to wszystko Cię po prostu przytłacza, przerasta i nie widzisz efektów swojej pracy. To znak, że potrzebujesz konkretnego wsparcia w swoich działaniach. Skontaktuj się z nami, razem coś wymyślimy, zaczniemy od audytu i zobaczymy co możemy wspólnie zrobić dla Twojego biznesu.
Jeśli po naszych konsultacjach będziesz czuła niedosyt. I będziesz chciała z nami nawiązać współpracę długofalową, zaproponujemy Ci naszą metodę Business Factory©.
Metoda Business Factory podzielona jest na pięć modułów, które są ułożone w postaci pięciu kolejnych kroków jakie należy podjąć, aby prowadzić skuteczny i dochodowy biznes.
– krok ten jest tak naprawdę punktem wyjściowym prowadzenia każdego biznesu. Często niestety pomijamy w swojej firmie ten element i zabieramy się za niego bardzo niechętnie. Wiele osób na pytanie o strategię, tłumaczy, że nie ma na to czasu, że po co ją spisywać i określać, jak później i tak jej nie realizujemy, po co nam strategia jak realizujemy cele na bieżąco. Niestety nie możemy zgodzić się z takim poglądem. Strategia marketingowa jest po prostu przewodnikiem, który ma nam pomóc w wyborze, priorytetyzacji, planowaniu i realizacji projektów, aby wpłynąć na zyskowne działania naszych Klientów. Strategia to nic innego jak plan działania który w nawale bieżących spraw pomaga trzymać kurs na kwestie ważne z perspektywy rozwoju naszego biznesu.
Opracowana strategia wcale nie musi być ogromnym tomem papierów, może zawierać główne cele w ujęciu krótkookresowym i długookresowym i metody jakimi chcemy te cele osiągnąć.
Określając wspólnie i precyzując strategię biznesową dla Twojego biznesu oprzemy się na:
Mając opracowaną strategię można przejść do kroku 2.
Zwrócimy uwagę na elementy komunikacyjne marki -claim (czyli slogan), tone of voice, a więc ton, w jakim marka wypowiada się, kiedy publicznie zabiera głos (czy to w reklamach, komunikatach prasowych lub w innych formach komunikacji tekstowej). To wszystko jest „pierwszym wrażeniem”, jakie marka wywiera na odbiorcach. Od sposobu zachowania firmy wobec Klientów zależy w dużej mierze to jak jest postrzegana marka.
jest ulubionym naszym modułem związanym z reklamą i komunikacją naszego biznesu.
A w dzisiejszych czasach:
„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy”
_Stuart Henderson.
Dlatego naszą rolą jest przekonanie Ciebie do wybrania najlepszej formy reklamy i dotarcia do potencjalnych Klientów, możliwie najkrótszą drogą.
Zaplanujemy harmonogram kampanii reklamowych, dobranych ściśle do celów jakie zamierzamy w konsultacji z Tobą Business Woman osiągnąć. Zadbamy nie tylko o przygotowanie samej kampanii ale również o materiały graficzne niezbędne do jej przeprowadzenia.
– w kroku tym skupiamy się na optymalizacji szeroko pojętych procesów w Twojej firmie. Często jest tak, że jeśli na co dzień jesteśmy w danym rytmie pracy, trudno nam spojrzeć na biznes oddzielając emocje. Naszą rolą jest zidentyfikowanie obszarów w Twojej firmie, które po prostu wymagają poprawienia ich funkcjonowania.
Optymalizacja ma na celu:
Optymalizacja dotyczy również prowadzonych kampanii reklamowych. Dokonujemy analizy prowadzonych działań reklamowych i dobieramy cele i grupę docelową ściśle dla Twojego biznesu.
– ostatni moduł to automatyzacja, zalecamy jego wdrożenie pod warunkiem prawidłowego funkcjonowania wcześniejszych modułów.
Jest to zastępowanie wybranych działań tradycyjnie wykonywanych przez osoby z działów marketingu, sprzedaży czy wsparcia klienta przez automatyzację. Jak to możliwe? Dzięki wykorzystaniu odpowiedniego oprogramowania obejmującego szereg narzędzi, dzięki którym ścieżki automatyzacji można zaprojektować i aktywować.
Marketing automation pozwala na odciążenie członków zespołu poprzez eliminację powtarzalnych czynności, jak np. wysyłka maila powitalnego po rejestracji nowego użytkownika, wysłanie wiadomości na live czacie po wykonaniu przez użytkownika danej czynności na stronie internetowej czy zestawienie danych z różnych źródeł w jednym miejscu.
Generalnie celem jest pozyskiwanie jak największej liczby leadów (danych kontaktowych Klienta, które udało się pozyskać w procesie sprzedażowym).
Z uwagi na specyfikę każdej branży – wszystkie moduły są wyceniane indywidualnie w zależności od potrzeb naszych Klientów.
Wdrożenie i zsynchronizowanie wszystkich modułów gwarantuje uporządkowania Twojego biznesu! Zaczniesz działać w sposób przemyślany i zaplanowany. Unikniesz chaosu i działań, które są nie tylko czasochłonne, ale i kosztotwórcze. Przemyślana i skutecznie wdrożona metoda Business Factory – to gwarancja Twojego sukcesu!
Jesteś głodna wiedzy z obszaru marketingu i szeroko pojętych mediów społecznościowych?
Buyer Persona – Klient idealny czy on w ogóle istnieje❓?
W […]
Skuteczne działania PR-owe
Dla wielu osób nadal nie jest jasne czym […]
Każdy chce ją mieć!
Lovebrand to marka, która jest lubiana i […]
Budowanie lojalności klienta
W czasach, gdy Konsumenci są codziennie zalewani niezliczonymi […]