Contest Factory

Konkursy dla Klientów to doskonały sposób na urozmaicenie komunikacji marketingowej. Ideas Factory Bazuje na silnie angażującym elemencie – rywalizacji, w prosty i przyjemny sposób zwiększają lojalność Klientów. Cieszą się na rynku dużym powodzeniem z uwagi na uproszczone procedury ich wdrożenia.

Organizujemy kompleksowo konkursy konsumenckie łącząc ze sobą zróżnicowane środki komunikacji (SMS/MMS/WWW/FB). Powierz nam organizację swojej promocji a otrzymasz gwarancję profesjonalnej obsługi na wszystkich etapach realizacji.

Zróbmy razem Konkurs!
Konkursy dla klientów

Co wybrać?

KategoriaLoteriaKonkurs
Podstawowa różnicaLoteria jest grą losową, której wynik zależy od przypadku. Warunkiem uczestnictwa w loterii jest spełnienie wymagań określonych w regulaminie,
np. zakupu produktów promocyjnych
i wysłanie zgłoszenia
Konkurs to angażująca forma programu wsparcia sprzedaży. Od uczestników oczekuje się podejmowania dodatkowych działań, np. zaprezentowania wiedzy lub umiejętności, które pozwalają na rozwiązanie bądź wykonanie zadania konkursowego.
Warunki zwycięstwaKażdy uczestnik ma takie same szanse na wygraną.Wynik konkursu zależy od oceny określonych działań uczestników konkursu, która dokonywana jest według ustalonych w regulaminie konkursu kryteriów. Element losowości nie może mieć wpływu na wynik konkursu.
Wiek uczestnikówW loterii promocyjnej (w przeciwieństwie do loterii audiotekstowej) mogą brać udział osoby niepełnoletnie.Nic nie stoi na przeszkodzie, aby rywalizowały ze sobą osoby poniżej 18. roku życia.
Zgłoszenie udziału
w akcji promocyjnej
Loteria audiotekstowa: SMS.
Loteria promocyjna: www, zdrapka, urna, kiosk multimedialny.
SMS, MMS, www, e-mail, urna, kiosk multimedialny.
Co na to obowiązujące
w Polsce prawo?
Sposób organizacji loterii jest uregulowany w ustawie z dnia 19.11.2009 r. o grach hazardowych.Przebieg i założenia konkursu muszą odpowiadać wymogom wynikającym z kodeksu cywilnego. Konkurs to szczególna forma przyrzeczenia publicznego.
Organizacja promocjiAby zorganizować loterię, należy:
• opracować regulamin,
• uzyskać zezwolenie Dyrektora właściwej Izby Administracji Skarbowej na przeprowadzenie loterii zgodnej z tym regulaminem,
• powołać komisję, w skład której wejdzie osoba posiadająca ważne świadectwo zawodowe wydane przez Ministra Finansów lub zaświadczenie potwierdzające
ukończenie właściwego szkolenia.
Prowadzenie tego typu programów wsparcia sprzedaży nie wymaga uzyskania zezwolenia organu administracyjnego. Konieczne jest opracowanie regulaminu.
Podatek od nagródZgodnie z art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, zwolnione z opodatkowania są wygrane w loteriach promocyjnych, gdy jednorazowa wartość tych wygranych nie przekracza kwoty 2 280 zł.W przypadku konkursów publicznych możemy liczyć na zwolnienia podatkowe, jeśli wartość nagrody nie przekracza kwoty 760 zł.