-
Maszyna zwana Facebook, jak zarabia M. Cukrowagóra?
Czym jest Facebook?
jak zarabia Marek Cukrowagóra?W skrócie: mechanizm Facebooka \social media.
Zastanawiacie się czasem, po co mi ten fejsbuk? Marnuje na nim […] -
Jak poprowadzić skuteczny PR w swojej firmie?
Skuteczne działania PR-owe
Dla wielu osób nadal nie jest jasne czym tak naprawdę w dzisiejszej rzeczywistości jest public relations. Zapytani najczęściej […] -
Budowanie lovebrandów
Każdy chce ją mieć!
Lovebrand to marka, która jest lubiana i pożądana. Ulubiona marka należy do najcenniejszych zasobów, jakie możesz kiedykolwiek […] -
Trendy w marketingu w 2020 roku
Trendy w digital marketingu w roku 2020.
Dopiero co powitaliśmy rok 2020, a już dziś większość marketerów zastanawia się nad trendami […] -
Komunikacja i koncentracja w skutecznym marketingu
Budowanie lojalności klienta
W czasach, gdy Konsumenci są codziennie zalewani niezliczonymi komunikatami dotyczącymi danego brandu, lojalność wobec marki jest największą bronią […] -
Gadżety reklamowe – niewyczerpany potencjał promocji marki.
Gadżety reklamowe
W dzisiejszych czasach marketer chcąc osiągnąć pożądane cele biznesowe ma potężny wachlarz narzędzi. Odpowiedni dobór wiąże się z osiągnięciem […] -
Nagrody – doskonałe zachęty dla Klienta
Konkursy i loterie Liderzy wśród skutecznych narzędzi maRKETINGOWYCH.
Dlaczego to narzędzie jest aż tak skuteczne?
Dlatego, że przywiązuje Klienta do marki, dzięki […] -
Marketing eventowy – skuteczne narzędzie budowania relacji.
Event marketing – zaskocz Klienta.
Marketing eventowy nierzadko bywa mylony z promocją wydarzeń, czyli zestawem działań mających na celu pozyskanie odpowiedniej […]
-
Program lojalnościowy, czy to naprawdę działa?
Klient przywiązany do marki.
Od lat w branży marketingowej pojawiają się publikacje, które wskazują, że lojalny klient jest znacznie bardziej wartościowy […]